Thursday, July 22, 2010

pasti havoc...

7/8  ni ade KSP family day plak...kat suria beach Resort Cherating...staff semua dah dipecahkan mengikut rumah sukan...ade xtvt yg bakal menunggu...for sure mesti sukaneka punye...bahang kemeriahan dah terasa...bile semua dok usha nasib...dipecahkan ke rumah sukan yg mana...aku dpt oranje plak...hahaa...dlm tu plak ade 3 org lect department aku...so aku bleh bayangkan semua game2 tu kitorg akan bolot...hahaa...(berlagaknye aku)...ade plak rumah sukan yg siap nak buat latihan...pergh...persediaan yg mantap...mesti havoc hari tu...

tapi aku rasa aku takkan dapat rasa kemeriahan dan havoc mcm sukaneka dgn geng2 perlu...konpem huru hara...kalu ade meja mesti terbalik...hahaa...luka berdarah konpem punya...tapi yg bestnye takde touching2...bergaduh masa game...pastu bleh tukar sama2...

aku rindu btl saat2 tu...msh ingat lagi cari gula2 dlm tepung...sekali cari2 ade cili yg dah pecah lak...pijar mulut dek kenakalan organizer mcm tu...main plak baling kasut...fight punya fight kasut quiksilver plak hilang tah kena lempar dgn sape tah...kemana plak tah...hahaa...mahal tu...ori tu...

tu blum kire game berani mati...main mercun bwh meja...sape yg terlibat tau mcmana heppeningnye masa tu...tapi adik2 jangan cuba aksi ni dirumah k...hahaa...bila lah agaknya dpt berkumpul lagi mcm dulu2...

p/s : smlm dpt surat jemputan ke first camp Bkt Cherakah dr Mont...mslhnye clash ngan family day plak...kena tunggu approval dr bos dulu...kalu lepas blehla pegi...

3 comments:

Ahmad Firdaus Ibrahim said...

mmg best mus zaman kita dulu ek, even gurau yg x logik pun bleh jd benda nak gelak. tp selipar oz yg quiksilver ori 2 yg plg klaka.. hahaha..let's time will tell everything.

wegreentheearth said...

janganla sebut nama....
kejadian2 tu boleh menguris hati la ustad....
hahaa...

hijau bumi Tuhan... said...

i still remember the lost of the 'selipar quicksilver' tu...mmg touching, hahaha...