Thursday, July 15, 2010

introducing the co-author blog

hye all...
maybe ramai tertanya2 sape yg tulis post "sharing is caring" tu kan...so aku wat post ni khas tuk memperkenalkan beliau...hahaaa...okla...tanpa melengahkan masa lagi beliau secara rasminya aku lantik sebagai co-author blog wegreentheearth ni...tugas beliau adalah mencoretkan apa2 sahaja cerita...kalu beliau mempunyai kesempatan...aku takkan sekat kebebasan beliau untuk bersuara dlm blog ini...

setakat ini post pertama beliau adalah "sharing is caring"...seems ok...so all friends bleh komen sebab aku masih mengekalkan kebebasan untuk bersuara dlm blog ini...boleh komen +ve dan jugak -ve...cume aku takkan respon komen2 tersebut andai ia komen yg menjatuhkan...

aku harapkan setiap hari ade 1 post dr beliau...begitu juga aku...aku harapkan aku mempunyai ide untuk kembali mendisiplinkan diri ini untuk update sentiasa blog ini seperti waktu dolu2 agar tidak bersawang....(mcm tiap2 hari update masa dulu....hahaaa)...

maybe ramai yg tertanya2 knapa aku wat mcm ni...dan mungkin ada yg ckp aku poyo ke...tah pape lg pikiran masing2 yg baca blog ni(sebab aku bkn ade psychic power yg boleh bc pikiran org lain)...bkn ape...aku cuma nak menggalakkan beliau untuk menulis...nak srh create blog sndr bkn main liat lg...hahaa...aku pun mls nak tlg create kan...so bende paling mudah aku share je blog ni dgn dia...n dia act sbgai co author sahaja...ade story email kat aku..then aku post je kat blog...simple jek...

aku harapkan yg blog aku akan kembali meriah seperti dulukala...insyallah...n tq cikgu coz sudi jadi co-author blog wegreentheearth ni....sama2lah kite menghijaukan bumi ini...

3 comments:

norwyn rahman said...

u make me laugh.hahahahaha!!!
wat you did was like an official event.
funny but it is very SHWEEEEEEEEETTTTTT of you to do it.
i really appreciate it.
tq again 4 letting me to jot my ideas and share my experience with you and others.
our experience might not be exactly the same but our job is to educate the next generation.
hope this effort will be worthy.
AMIN....:)

wegreentheearth said...

hahaa...just wanna share it to all...and make it clear 2 the reader...
u`re most welcome...

wegreentheearth said...
This comment has been removed by the author.