Tuesday, July 27, 2010

memekak jek...

pagi2 dah memekak....nak marah tak bleh...terpaksala...hahaa...intro nak marah2 je...padahal nak cte la...pagi2 ni aku dah dengar anak kucing mengiau...satu fenomena yg agak luar biasa berlaku...kenapa jadi luar biasa???sebabnye mlm tadi aku dah amik anak kucing aku, bella(mcm awek si cullen kan)...nama yg dicadangkan oleh cikgu...aku pun ok je... tuk sape2 yg taktau sape bella ni blehla rujuk pos sebelum ni my cute little kitty...

bermulala episod aku sebagai pengembala kucing...hahaa...bgn pagi...bg mkn....biarkan dia main2 kat sekeliling umah...punyela best dia melompat, explore 1 rumah...sekali dgn berak dgn kencing dia bagi...takpela...aku bersihkan jek...silap aku gak...pagi2 waktu dia melepas...yg aku biarkan je dia main2 kat umah tu knape...hahaa...

seems okla kan...aku harap aku akan ade teman tuk bermain di waktu sunyi...harap gelagat dia akan membuat aku hepi...ceria...insyallah...

2 comments:

norwyn rahman said...

well, gud luck of becoming a papa..:)
i will always support u in taking care of bella...
make sure she is well disciplined...:)

wegreentheearth said...

insyallah n thanks 4 the support...