Thursday, July 29, 2010

Lagenda sepanjang zaman..

fenomena Lagenda Budak Setan kembali lagi...bermula dgn novel diangkat ke filem dan yg terbaru akan ke series plak...akan keluar 10 ogos di astro prima...teringin nak tengok....kalu muvie dia agak hampeh...tak seperti yg diharapkan...bnyak perubahan yg dibuat...dan tak menepati citarasa(aku je la org lain aku taktau)...cume pelakon2 dia memang best la...berjaya bwk watak2 dlm cte tu...dgn kasyah yg memang best....ayu ngan emilia...nak2 lagi azmi....memang mantap....

baru je tengok ost kat fb td tuk series punye...dah dpt gambaran sape pelakon2 yg bwk watak2 dlm cte tu...cume mcm tak best lisa bkn ayu...azmi bkn que...katerina ok kot...cume kalu fazura lg best agaknye....jalan cerita yg aku tengok masih best...harap2 ikutla citarasa aku..hahaa...perangai setan kasyah...keayuan ayu dan emilia...kegilaan azmi....kebodohan mak ayu...semangat setiakawan dan kesetiaan suzana...harap2 ade la aksi "lady in black" dlm series ni...

aku masih membaca novel ni tuk kesekian kalinya....kalu before this pinjam ngan kwn2...tapi kali ni aku punya sendiri(setelah berbulan2 mencari)...terima kasih pada Kak Ida(wife En.Zainal) atas ikhsannya membantu saya mendapatkan novel tersebut....masih menunggu untuk "Kasyah" dan "Katerina"....semuanya untuk melengkapkan koleksi lagenda sepanjang zaman ini....hehee...

4 comments:

norwyn rahman said...

i know u just can't wait 4 d other 2novels...
sabar yer abg...:)

wegreentheearth said...

sabar la ni...:(

norwyn rahman said...

jgn r masam2...
my aunty is trying her best 2 get 4 u d book,k?:)

wegreentheearth said...

ok...:)