Tuesday, July 13, 2010

ape yg aku merepek ni...

salam semuanya....dah lama tak menulis kat blog ni...pelik plak rasanya....tetiba smlm tertengok nuffnang punya adv....tah knape tetibe je sign up n letak kat blog ni...kengkawan kalu dah bc ni jangan lupe la clik kat situ ye...support local blogger...hahaa....

about my life skang, agak messy la skit...dengan rumah sewa yg tak dpt2...dok melepak ngan student2 je skang ni...kengkawan pun ade life masing2 yg nak dibuat...so aku dok je la...usaha cr sendiri umah tu...kalu ade rezeki insyallah...aku akan pindah...

sem baru start last week...tapi semlm br dpt jadual penuh...so petang ni akan bermula kelas pertama...subjek yg agak memeningkan kepala aku...tah mcmanala student2 aku nak study subjek tu...tapi aku akan usaha sebaik mungkin...bile ckp mcm ni aku teringat kate2 Dato' Soh Chin Aun , 1 of legend in our football scene...there is no point telling people that u will do the best(lebih kurang mcm 2 la kot)...so tak guna la ckp banyak kan...tunggu je la result exam nnt...hahaa....

No comments: