Tuesday, August 5, 2008

terima kasih bos...

alhamdulillah pada hari ini saya telah berjaya menghadirkan diri ke satu kelas bos iaitu water confident untuk degree di pool UiTM. kehadiran saya hanyalah untuk menolong apa yang termampu dan dlm masa yang sama menimba ilmu dari sifu saya, En. Hisyam Che Mat. alhamdullilah juga beliau masih menerima saya dan beberapa orang rakan seperti Rembang Waktu dan Troppic Puppet untuk sama2 memeriahkan kelas tersebut walaupun dalam slip UiTM tertera TM(tamat pengajian). terima kasih bos.
satu perkara yang saya kesalkan di sini, juga sama keluhan yang selalu(dah beberapa kali saya utarakan keluhan ini) tentang tiada seorang pun ahli persatuan yang datang membantu penasihat kita dalam melancarkan perjalanan program. kenapa tidak mahu sama2 datang meluangkan masa disini. bukan hanya membantu tapi dalam masa yang sama kita boleh menimba ilmu dari beliau. mungkin anda sibuk dgn kelas, asgnmnt, dan sbgainya. tapi tak salah anda meluangkan sedikit masa untuk perkara ini.

p/s : Jika anda telusuri sejarah awal persatuan, anda akan dapat lihat tentang tujuan dan objektif persatuan ini ditubuhkan. renung2kanlah dan fikir2kanlah.

10 comments:

sname said...

apo laie eh?

Anonymous said...

Budak-budak 'sibuk' la tu... tak payah la nak amik tau pasal diorang lagi... Diorang pun tak amik tau pasal kita... Sape la kite ni... Biarkan je...

wegreentheearth said...

hmmm...
kesian kalau bos kena wat sorg2 klas dia tue..
ramai nak kena jaga..
at least kita boleh tgk2kn...

yazilahyazir said...

salam mus..
bak kata akak selalu...tlg je..pahala..mus n the gang yg dpt. sabar ye mus..manusia ni, kalo dah berkali-kali kita ckp tp dia buat dunno je, maknanya..something wrong somewhere....
sabar ye mus..

wegreentheearth said...

hmm...
tq kak...
but please somebody fix that wrong..

Anonymous said...

SALAM MUS,

BERAT MULUT UTK SAYA BERCKP BILA BERSUA DI RUMAH..MGKIN DAH TERLAMBAT UNTUK MMBETULKAN KEAADAN..SAYA TIDAK SLAHKAN ALUMNI CUMA KAMI YG BERSALAH TAK BITAU KEAADAN SBNRNYA..PTG SLASE 5/8/08 SAYA DAN SHARIMAN BRJMPA BOSS DI BILIKNYA..KAMI BRBNCANG UTK INSTRUCTOR FINAL CAMP..BOSS CKP KAMI KNE BG PLUANG KAT DAK2 YG MYEPI DARI PERLU SPT YUS,LATIP,JERROLD,SOSA UTK INVOLVE G FINAL CAMP SBB DAH KEKURANGAN INSTRCTOR..KAMI PN CARI DORG PTG 2 DI PDG PUSAT SKN..YG JMPA HNYA SOSA..KAMI BITAU DIA SUH PESAN KAT KWN2 MLM NIE DTG KT POOL..MLM 2 SBNRNYE BKNLAH MITING INSTRUCTOR FINAL CAMP..TP PRJMPAAN DI TEPI LONGKANG POOL SELAMA BBERAPA MINIT UTK DECIDE DORG NK G FINAL CAMP KE X..TP WAJAH MEREKA TAK MUNCUL SELAMA 2JAM KAMI MENUNGGU..MMG BTUL DORG XBERMINAT LG DGN PERLU..XPELA,DAN KAMI PN TRPAKSA IKUT PESAN BOSS AMIK DAK2 YG XDPT PG TOT LPS SPT HAFIZ,MUBIN N HUZ UTK DEVELOP DORG..MLM 2 GAK KAMI KOL DORG SUH DTG KT POOL..MEREKA PN DTG WLAUPUN SIBUK DGN HAL LAIN..KAMI PN TERANGKAN KT DORG KLU BTUL2 NK JOIN PERLU SOK TGHARI KITA JMPA BOSS..MLM 2 SBRNYA BKNLA MITING INSTRUCTOR YG DISANGKA ALUMNI..CUMA BOSS YG SUH KAMI BERDUA CARI INSTRUCTOR YG MASIH STUDY LG UTK G FINAL CAMP..TUHAN JD SAKSI..XDE NIAT KAMI XNK JEMPUT ALUMNI KE MITING FINAL CAMP..KAMI SEDIA MENJEMPUT ALUMNI BILA NK WAT MITING INSTRUCTOR FINAL CAMP NNT..HRP FHM..KAMI MEMOHON AMPUN DAN MAAF SEKIRANYA SEPANJANG BERKHIDMAT DLM PERSATUAN INI KAMI TELAH BANYAK MMBUAT SALAH KPD ALUMNI..BUANG YG KERUH DAN AMBILLAH YG JERNIH..HARAP KITA BOLEH BEKERJASAMA DLM MENJAYAKAN FINAL CAMP KENYIR 16-21 OGOS INI..

INSAN YG LEMAH,

MOHD HAZRIQ BIN ABU ZARIN

wegreentheearth said...

sebagai menghormati tanggungjawab yang telah diturunkan oleh semua alumni kepada azmi, kami minta semua komen, cadangan, kritikan dan apa segala mcm berkenaan alumni sila hubungi terus kepada beliau.

sname said...

ye ke?
camtuh aku nak report satu benda kat mie

-A.N.G.A.H- said...

akum...
macam dah teruk sgt je keadaan ni... terasa macam kemasukan kami yang ke 9 ni membawa masalah pada persatuan. Maaflah ketidak hadiran kami kat setiap kelas en hsyam bukan sebab tak nak tapi sebab sebab komitmen pada class masing2. kami harap yang laen memahami. tak da sape yang tak nak ilmu tapi kalau terpaksa tuk memilih diantara dua, kelas sndr atau kelas en syam, apa yang patut kami buat?

aboy said...

ermmm...dorang ni xtau ape sebenarnye yang dorang dapat nanti..or maybe dorang segan ngan bos kot,,ermm..ntah la mus..biar kan la..dorang sume pun dah besar..leh fikir sendiri kan..kita yang kalau ade masa ni..stick ngan cara kita yang x nak jadi kacang lupakan kulit..