Monday, January 19, 2009

tahun yg ke-26

17 Januari yg lepas, tepat pukul 12 tghmlm sms bertalu2 masuk ke inbox phone saya. bermcm2 gaya, cara dan sebagainya sms yg dihantar oleh family, rakan2 yg dekat dan jauh dan yg tersayang untuk mengucapkan selamat hari lahir/jadi/ulangtahun yg ke-26 kepada saya. bertambah dewasa saya rupanya. hahaa...terima kasih semuanya.

semalam, selepas bermain boling di PAS satu majlis telah diadakan oleh rakan2 di restoran Cili Merah seksyen 9. kalau ikutkan memang malas nak pegi (dah tau dah ape yg akan jadi lepas tue) tapi sebab taknak mengecewakan semua, saya hadirkan diri jugak. sampai2 je tengok dah ada kek sebiji atas meja. kalau ikutkan ramai yg nak diraikan rasanya tapi cuma saya je yg ada bersama dengan wan. bila selesai semuanya, bila nak gerak balik, ada yg tahan pulak. nampak sgt plak tue gayanya. ada plak yg menyorok sedangkan orang yg nak kena dah ready dipegang oleh bonzer2. malas nak lari. tau dah semua yg akan terjadi. redha je la. tapi standby gak nak balas balik. tue yg ada jugak org yg tak sambut harijadi pun makan tepung gak. hahaa...

papepun terima kasih pada semua yg terlibat. Ana, Dla, ecah, lenny, angah, shawn, yasir, boxer, stone, lan, wan, dan sesapa yg terlupa nak dicoretkan namanya disini. you know who you`re.


7 comments:

PPT said...

Happy Belated Birthday Mustakim - This is my rewand for you. Performance is more than the bottom line. It is setting an example and being a mentor. And this requires integrity-PETER DRUCKER.

Cheers...

wegreentheearth said...

thanks PPT,
i`ll try to understand the quotes...

hijau bumi Tuhan... said...
This comment has been removed by the author.
hijau bumi Tuhan... said...

hepi besday...
mmg muka pasrah smlm, hehe...


salam perjalanan...

wegreentheearth said...

hahaa...
kalau dah namanya pirate...
terima je la kan...
thanks lan and dla atas buahtangan yg diberikan...

Lennyek said...

hahahaha...ngatkan nk lari jauh da aitu..kte dah berpeluh sakan da time tu..

wegreentheearth said...

berpeluh sebab menyorok belakang tong kabel letrik tue ek?
hahaa....