Wednesday, July 16, 2008

renung2kanlah...

manusia memang tak pernah lps dari kesilapan.. pikirkanlah..
sepagi ini saya meluangkan masa untuk menatap blogawan2 yang ada dlm list saya(even ada yg tak sempat saya mskkan kedlm list), ternyata banyak idea2 yang dpt dikongsikan bersama. ada yang hanya menjadi cermin, ada yang penyajak maya dan ada juga yang hanya menitipkan secebis komen sahaja..kepada org2 yang terlibat dalam isu2 panas tue amik iktibar dari satu kisah di zaman Khalifah Harun al rashid yang saya baca di dlm blog andai ku tahu.. semua ketua kaum diarahkan berkumpul dan menerangkan keadaan sebenar... jadi eloklah kita mengambil langkah yang pasti dapat menjernihkan keadaan..kalau perlu kan moderator kita ada seorang sifu yang saya rasa paling sesuai dan paling layak iaitu En. Hisyam Che Mat.. beliau adalah calon paling layak untuk tujuan ini..
p/s tapi kena minta persetujuan beliau dulu..

2 comments:

sname said...

klau yang berkata-kata tu berani..
pandai meluah tapi takut menelan

wegreentheearth said...

cjvxatakpelah moncet..
mugkin itu yang menjadi sifatnya..
kita hanya mampu memberi cdngan...
hanya diri sendiri yang membuat keputusan...