Tuesday, July 22, 2008

entah mengapa....

pepagi lagi saya dan rakan2 telah pergi ke satu aktiviti amali iaitu abseilling di menara S&T UiTM anjuran pelajar outdoor degree. alhamdulillah saya masih mampu berkongsi sedikit ilmu dan pengalaman yang saya ada dengan mereka semua. ini kerana telah beberapa kali saya melakukan aktiviti tersebut disitu. tetapi yang menariknya keadaan cuaca berbeza kali ini apabila hujan turun dengan lebatnya selama hampir sejam setengah. semua pelajar telah selamat melakukan aktiviti ini. cuma ada satu masalah yang timbul berkenaan dengan brng yang dipinjam. untuk perkara ini lebih baik kita rujuk kepada blog coretan di kala senggang. mungkin ada disebutkan. mungkin juga tidak.
saya juga gembira apabila ramai rakan2 dari persatuan yang sudi menghadirkan diri ke menara tersebut. cuma yang sedikit saya kesalkan apabila masing2 tidak mahu meringankan tangan untuk sama2 berkongsi pengalaman. bukan nak mencari salah atau apa tetapi masa2 begini la yang kita dapat belajar bagaimana cara nak jadi despatcher, belayer dan lain2. masa ni la yang kita dapat peluang untuk lihat dan rasa sendiri pengalaman semua tu. nak tggu ada aktiviti baru nak buat memang lambat. jadi kepada semua rakan2, renung2kanlah kata2 ini..
jangan biar hidup anda diselubungi MISTERI..
salam perpaduan dalam berekreasi..
cheers..

3 comments:

sname said...

ye ke..
biasa

Anonymous said...

salam mus..

biasalah tu mus...
org mcm ni, bila suruh bercakap, semuanyer tahu, tp bila suruh buat..terkulat2. takpe..satu ari nanti..they will learn from their mistake..
kita tak rugi ape2 pun, dpt pahala mengajar lagi..
sabar ye mus...

have a nice day

hisyamchemat said...

Kita tunggu yy punya blog. Banyak misteri nusantara tu.