Friday, August 6, 2010

very shocked...


paling mengejutkan...itu yg aku rasa...bile tgk vid yg member aku post kat fb...sampai mcm ni skali kurang ajar pelajar2 skang...memang ade cte2 yg aku dgr dr cikgu2 yg bdk2 skang dah lain...semakin brani....tapi langsung tak terpikir smp mcm ni punya kurang ajar...
kalu zaman aku dulu memang dah kena terajang la kalu mcm 2...bkn nak lawan ckp, nak tengok mate cikgu pun gerun...kalu bleh lari memang lari la...ni siap nak bertumbuk lagi...
so kwn2...ape pendapat tentang vid ni????

5 comments:

norwyn rahman said...

well, sometimes, school management plays an important roles.
we, teachers, are too tired to handle those rascal students.
we have tried our best, but if there is no action taken from the management, the students will just stay the same....
hope that wise measurements will be taken by our big boss KPM to resolve this problem and the dilemma face by most of the teachers nowadays...

Rindu Alam Indah said...

mmg salah student ni...tp mgkn jgk pendekatan cikgunye xbtl..biasela bdk2...darah muda...kdg2 dorg pon perlu sket penghormatan..

FoO dA fIrSt#1 said...

pada pendapat saya, apa yang pelajar tu cakap saya tak paham, dia hanya samseng cakap, ulang apa yang cikgu cakap, tak dak point latu. kalau aku dah lama dah dia terperosok bawah kusyen tu....

yazilahyazir said...

mmg mcm bangsat student ni.... kalo akak ni, ntah la, pastu cikgu yg satu ni, lagi nak tenangkan budak tu... blasah je ramai2..biar rasa budak tu..skolah punyer besar..takkan la cikgu baju batik tu je yang bertugas

yazilahyazir said...

report polis je... abih citer..bukti pun ada ni hah...