Thursday, October 23, 2008

Salahkah???

salahkah aku mengingatkan org yg kdng2 lupa dengan keadaan? ataupun tak memahami situasi org lain? marahkah mereka apabila aku apabila mengingatkan situasi yg berlaku? ataupun tidak boleh menerima cara penyampaian yg aku gunakan? ini antara persoalan yg sering bermain di fikiran sebelum, semasa dan selepas saya berbual, bercakap dgn org2 yg saya rasa `perlu` saya sampaikan apa yg terbuku di hati. ingatlah wahai kwn2ku, dan adik2ku, jgn asyik dengan alasan. jgn mudah selesa dgn keadaan. jgn lupa pada keadaan. bahawasanya kita ini manusia yg mudah lupa dan sering melakukan kesilapan. correct me if i`m wrong.

9 comments:

**fRy laDy** said...

btol btol btol!! (cam upin n ipin)
hehe;)
a.mus, doakan nor bjaye wat research ek..
hehe

hisyamchemat said...

correct jangan tak correct

aboy said...

correct lubang hidung leh ka bro mus??=)Pun kategori correct gak tu..haha

Mohd Hazriq Abu Zarin said...

aku correct chelsea menang lwn liverfool mggu ni..

hijau bumi Tuhan... said...

apa daa correct...hehe


salam perjalanan...

yazilahyazir said...

salam mus..
mungkin mereka 'dah cukup' segala-galanya. Kita yg tak cukup ni yang nak blajar dan terus explore. Sabar la mus...i know how u feel..kita tgkkan je la. kalo tegur kang, mcm2 kita kena balik..kalo kat sini (b.p) dah kena SACAD dah...heehheheh..
stay n be strong mus..

sname said...

korek la tuh..
ko x cita pape kat aku pon..
ni aku marah

wegreentheearth said...

salam abe..
mcmana nak cite..
ko kan sibuk..
AUG la..
apela..
trn ar cni..
kita cite..

ADDIN "My Life Is Beautiful" said...

salam keindahan...


No Pain No gain, Only The Strong can Survive, Kesukaran Itulah Jalan Menuju Kesenangan...Keindahan apabila Jalan Diterokai, jawapan Di temui..Berilmu, beramal dan berbakti..Just Do it Bro..