Tuesday, October 7, 2008

salam kepada semua rakan2 dan semua pembaca2 blog ini. rasanya masih belum terlambat bagi saya untuk mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin kepada semua. agak lama juga saya tak menjenguk blog2 yg ada kerana cuti hari raya. cuti hari raya selama seminggu yg lalu alhamdulillah saya dapat pulang ke kampung untuk bersama2 keluarga menyambut hari raya. walaupun agak lambat pulang, saya dapat juga meneruskan rutin tahunan saya membantu keluarga menyediakan juadah hari raya.
pada hari raya juga saya dapat menziarahi pusara arwah ayah, menunaikan solat sunat aidilfitri dan menziarahi rumah sanak saudara yg berhampiran. keseronokan bertambah apabila berpeluang mengikuti kumpulan marhaban pada hari raya kedua yg bergerak dari rumah kerumah. selepas itu saya banyak menghabiskan masa di rumah menunggu sanak saudara yg datang berziarah ke rumah. alhamdulillah meriah juga raya tahun ini.

7 comments:

sname said...

maaf zahir batin
walaupon aku x suke ko

Anonymous said...

salam aidilfitri...
maaf zahir batin...

~izHa ChiCkY NunU~ said...

selamt ary raya...........
wit aye ner?????????

wegreentheearth said...

sama2 be..
ko ingat aku suka ko..
izha..
nak duit raya kena dtg umah..
baru dpt..

wegreentheearth said...
This comment has been removed by the author.
sname said...

ko pompuan kasi jer duit..
aku pon nak gak

wegreentheearth said...

dtg ar umah..
aku tak kira laki ke pompuan..
lainla buaya longkang..
memang pilih2..