Thursday, September 11, 2008

SMTKT 1999/2000


jika di blog rembang waktu kita boleh lihat post batch arau, saya pula ingin menceritakan serba sedikit rakan2 sekelas saya sewaktu di Teknik Kota Tinggi dahulu. saya teringat kembali cerita2 lama kerana saya baru sahaja wat reunion dgn beberapa orang rakan saya di YM.



mereka banyak bercerita tentang kisah2 lalu, suka dan duka kami sewaktu belajar di sana sebagai rakan sekelas. pengalaman berkhemah di pantai Air Papan, berkelah di Air Terjun Kota Tinggi dan mengghabiskan masa di Pusat Bandar akan kita ingati sampai bila2. rakan2 seperti abab, sue, aza, pilo, mad nor, enal, aloi, kak pah sudah mendirikan rumahtangga. ader yang sudah menyusun barisan tentera dan puteri di salasilah keluarga sendiri. ader juga yg terus menyepi tanpa khabar berita. agaknya bilalah kita dpt berkumpul lagi seperti waktu2 dulu.


8 comments:

aQu daN SesuAtu said...

kita sama
aqu pun sek men teknik dulu
tekinik bnyak mengajar aqu menjadi rajin

bayangkan waktu kelas mcm waktu pejabat
masuk kelas kul 6.30 pagi n blik kul 5 ptg.

ahaks

wegreentheearth said...

tekinik ka boxer?
aku punya tekinik balik kul 2 bah..

aQu daN SesuAtu said...

iya lah kalu hari
isnin hingga jumaat kecuali rabu
blik kul 2.45 ptg n masuk kul 6.30 pg
tp kalu hri rabu
mak aik kul 6.30 msuk blik kul 5 ptg
adus....

wegreentheearth said...

aku tidak bah..
biasa ja..
7.30 pg msk..
2.00 ptg balik..

Ahmad Firdaus Ibrahim said...

Teknik Sabah memang pelik-pelik. Mana muka ko mus?

Anonymous said...

ada sesapa kenal dgn norfadzilah mohd latif?

wegreentheearth said...

saya kurang pasti dgn pertanyaan ni..
siapa anonymous n knape dgn norfadzilah mohd latif?

Anonymous said...

owh cuma bertanya kalu kenal lah .. itu kwn saya mn lah tau kenal atau tak