Monday, January 10, 2011

Muka Baru

"kelas outdoor kat lab!!!bior betul ko mus?" kata faisal
"betul la. nape? tak bleh ke?" aku membalas.
"macam pelik je outdoor kat lab". katanya lagi.
"adela...hahaa.."terus berlalu ke lab.
perbualan antara aku dgn Faisal, rakan sekerja di Shahputra sebelum klas pertama outdoor minggu lalu. Ramai yang terkejut bila aku nak wat klas kat lab komputer. bukan ape. Ade reason tuk aku buat kelas tu kat lab...tugasan pertama yang aku bagi kat diorg adalah membuat blog. Mudah untuk aku memantau ape tugasan2 yg mereka akan lakukan didalam persiapan ke kem yang akan dijalankan di Tasik Chenderoh, Lenggong Perak pada 29 Jan - 5 Feb depan.
SR113 adalah list terbaru blogawan2 kelas Outdoor Recreation semester ini. Penjenguk2 bolehla melawat dan lapang2 kanlah mencoret sedikit komen membina di dalam blog2 tersebut. Insyallah penambahbaikkan akan sentiasa dilakukan bagi memperbaiki mutu coretan. insyallah.

6 comments:

Syed Ameer said...

testing2...one two three....
wat kt perak ehh cik mus????
cunnnn........
(=

apis judin said...

boleh sy jd pengarah projek ini?ececece...

Syed Ameer said...

boleh bebenor cik apis....anda mmg layak...kalu teman...idok ler...da rupe cikciborr....

apis judin said...

tak siorr teman

hijau bumi Tuhan... said...

salam en mus...nk mntk kebenaran nk join final camp, bleh tak...hehe

Nurul Afiqah said...

perrrrrrrggghhh! mantap giler lecturer ni! walaweeeeeyyyyhhh!

# take care of ur smelly foot sir! :D