Friday, January 15, 2010

1st time dikelas lab komputer...

1st time ajar students wat blog...mcm2 karenah..ade yg mintak no tel ....ade yg datang balik...takde add gadjet...tapi alhamdulillah hampir semua dpt selesaikan masalah mereka...cume yg kurang menyenangkan bila ade segelintir pelajar yg dtg lewat...saya terpaksa menghalau sebab terlalu lewat mereka sampai...kelas yg sepatutnya bermula 2.30 hampir 3.15 baru mereka sampai...alasan yg diberikan mudah...nak print assgnment...takde masa ke sblm tu???ke baru siap??tahla..saya rasa terlalu mudah mereka memberikan alasan...dan saya juga mudah memberikan hukuman...jawapannya...pintu terpaksa dikunci sebagai pengajaran...balik ke meja selepas kelas ptg tu, meja saya dipenuhi dengan kertas2 yg menuliskan kata2 maaf...semuanya dari pelajar2 yg telah saya usir kerana datang lambat...kurang pasti adakah semuanya ikhlas...kita tunggu dan lihat...





kepada pelajar2 SPS 133, jika anda respect saya saya juga boleh respect anda semua...berubahla sblm terlambat...itu doa saya untuk anda semua...saya akan tambah satu lagi list untuk pelajar2 saya...rajin2la menjenguk dan memberikan komen...kepada pelajar2 saya, rajin2lah update blog dngn cerita2 anda...it`s part of our evaluation...terima kasih...

14 comments:

Ahmad Firdaus Ibrahim said...

salam

bagus la,semua dah ada blog, kita hapuskan 'bukumuka'. Lain kali halau sekali dengan nasihat, baru diorang sedar, tak pun bagi nasihat yang power dan pedas lagi.

FoO dA fIrSt#1 said...

siap telefon aku lagik tuh.... hahahaha

wegreentheearth said...

ustad...
dah bagi pun...
cume sedar ke tak je....
yasir...
thanks bro...

Ahada Aihara said...

mus,
bagus gile students SR...
terus smua pakat hntr short notes...

wegreentheearth said...

ahada...
taktau pun...
tah ikhlas ke tak taktaula...

hijau bumi Tuhan... said...

bgus jgak stdnt2 ko ni ye... insyallah mereka ikhlas tu...yg penting jgn ulang lg kesilapan yg sama...btol tak en mus, haha...


salam perjalanan...

wegreentheearth said...

btul tu lan...

aecha said...

baek...cik mus...
ape y cik mus ckp always sy ingt in my mind n till d end....
amin....
tenks...

.:samuel:. said...

mcm kenal jew ayat i'm sorry 2 en.mus .
mcm sy punyer jew .
hehehe sory .

Lennyek said...

Salam...

Nasib baik dorng tak bagi abg mus surat mintak maaf...kalo x.mau pnoh meja abg mus dengan surat2...huhuhuu...

ure going to jengka kan...c u there...rindu lak kat abg mus..hehehehe!!

wegreentheearth said...

kalau meja pnuh msk dlm tong la surat2 tu lenny....
insyallah i`ll be there...
see you...

PuCkz71CluB said...

kenapa x ada ayat aku kat situ..yang nampak ayat2 cinta ada la..haha

Jiwa Kacau said...

heheheh.....
ikhlas tu cik mus....:)
kalo xcaye tanye bob....hehehehe

Jiwa Kacau said...

dorang jujur tu cik mus.....hehehehe
kalo tak caye tanye bob.....hehehe