Sunday, January 24, 2010

Blogawan Outdoor Shahputra

satu lagi list yg saya dapat tambah dalam wegreentheearth.blogspot ini. Mereka merupakan pelajar2 dari subjek SPS 133. kepada penjengok2 semua luangkanlah masa untuk menjenguk blog2 mereka ini dan sudi2kanlah mencoretkan sedikit komen dan pandangan agar mereka boleh jadikan panduan. kepada pelajar2 saya tahniah dan syabas kerana berjaya mendaftarkan blog anda. rajin2lah mengemaskini blog anda dengan cerita2 yg menarik. kepada mereka2 yg blum dimasukkan dlm senarai sila jumpa saya secepat yang mungkin untuk proses penyenaraian.

12 comments:

warna warni kehidupan said...

a.mus 1st camp skali kt jengka ker??
windu ar nk jumpe...

haziq said...

kem 9ti nk bwk bju bnyk mane...???
bkn sy tnye, orng laen tnye...

PPT said...

Bro,
Seperti biasa, baca memang sedap tapi bila mai tang ayat 'short form' pening la kepala... kalau sikit takpa la tapi banyak la pulak...
Sedikit pandangan sahaja. I am sorry..

wegreentheearth said...

Dla...
insyallah ade....

haziq...
saya dah bgtau kan...
3 hari 2 mlm...

Bro PPT...
terima kasih atas pandangan....
memang itu kelemahan yang perlu diatasi dengan segera...
saya dah highlight dgn semua...
terima kasih lagi sekali....

Mohd Hazriq Abu Zarin said...

wei org kuantan..

wegreentheearth said...

weh org pilah...

PucKz71CluB said...

lambatnya nk smpai kat jengka...x sabar aku nk buat khemah...hahaha...

PucKz71CluB said...

lambatnya nk smpai kat jengka...x sabar aku nk buat khemah...hahaha...

wearetogether said...

En.mus asal sy punya blog xd dalm list lg??

wearetogether said...

En.mus asal sy punya blog xd dalm list lg??

aZmiR mOkTAr said...

amir_altinet@yahoo.com
muhammad azmir bin moktar

aZmiR mOkTAr said...

amir.blogspot.com
muhammad azmir bin moktar