Wednesday, February 18, 2009

Update information

salam semuanya...pada waktu ini saya dan yasir ada di Kota Kinabalu atas urusan kerja. kami akan berada disini sehingga 26hb. selepas itu kami akan berangkat ke Janda Baik sehingga 28hb.

semalam setelah terbang dengan Airasia selama lebih kurang 2 jam setengah dengan ketinggian mencecah lebih 3000m dari aras laut kami sampai di Kota Kinabalu. untuk kali ketiga atau ke empat sampai di sini tidaklah begitu sukar untuk mencari jalan dan ketempat2 yg menarik disini. saya menginap di Borneo Backpackers yg terletak di sekitar bandar KK. its a quiet good place for a budget accomodation. saya berkenalan dengan luke, pelancong dari Portugal. ada 2 org lagi pelancong yg tak sempat saya berkenalan. mereka hilang bila pagi menjelma. hahaa..ada penjengok2 baru yg tak sabar2 melihat post baru di beberapa blog. harap2 editor2 tersebut mengupdate blog masing2 dan mencoret kan sesuatu tentang mereka. saya rasa semua yg berkaitan faham maksud saya ini.

kepada penjengok2 semua, saya akan cuba update blog ini sekerap yg mungkin jika ada kesempatan. doakan saya selamat dalam apa jua aktiviti dan perjalanan di sini. doakan juga agar saya dapat menawan puncak Kinabalu buat kali ke 2. terima kasih.

8 comments:

yazilahyazir said...

salam mus..
good luck..u can do it..
bring me something good..
hehehhehe
stay safe..

yazilahyazir said...
This comment has been removed by the author.
aQu daN SesuAtu said...

salam
selamat memanjat gunung....

jangan pulak ko blek sini...
sumandak yang ko bwa ole2..
heehhehehehehee

teamtact said...

good luck....

think out of box...

observe, plan and implement.... & play your roles....

Anonymous said...

thx for conduct us at the janda baik before..
these been a precious moment to improve the way of self-esteem..
good lick then.._ain_

hijau bumi Tuhan... said...

gud luck...
slmt pergi dan pulang...


salam perjalanan...

**fRy laDy** said...

da blik ea...

Clarise said...

wah nak menawan gng kinabalu bt kali kedua? saya sekali pun tak pernah menawan gunung tu..huhu..anyway hope ur wish come true...oh ye terima kasih bebanyak bagi tunjuk ajar kat kami yang baru nak mengenal outdoor ni..