Wednesday, December 31, 2008

kembali ke kelas...

semalam, ramai yang tertanya2 kenapa saya tiba2 berada di kalangan pelajar2 outdoor diploma di dalam kelas. bagi yang mengenali saya, pelik melihat saya yang sudah berkonvokesyen tiba2 duduk di kalangan pelajar2 kelas tersebut. bagi pelajar2 outdoor sendiri bagaikan kebingungan dan tertanya2 siapa dan kenapa saya masuk ke kelas mereka. repeaters ke brader nie. dan mungkin bermacam2 lagi tanggapan mereka. dan lebih melucukan lagi apabila ada seorang pelajar dari kelas tersebut menghulurkan profile form bagi kursus outdoor yang sepatutnya diisikan oleh pelajar yang mengambil kursus tersebut kepada saya. sedangkan En. Hisyam telah memberitahu mereka siapa saya sebenarnya.
saya sempat membantu pelajar2 tersebut dalam proses membuat blog di makmal komputer. harap2 blog2 yg di cipta semalam oleh mereka tidak akan bersawang. insyallah.

8 comments:

hijau bumi Tuhan... said...

the next outdoor recreation lecturer...
insyallah...


salam perjalanan...

wegreentheearth said...

terlalu tinggi expectation tu lan...
kalu ada rezeki insyallah...
doa2kanlah...
amin...

PPT said...

Brother Mus,
Kelas Boss setiap hari apa dan jam berapa?
Tolong reply sikit....

Cheers...

yazilahyazir said...

ada tokoh jd lecturer tu...
hehehhehhe...
bila first camp?

nomiey 08 said...

takpe2 ada gayor jd lec outdoor....huhuhuhu. kaci kaw2 punyer kat dak2 sem ni hehehhe...

Unknown said...

apply tpm confirm daptnyerla...tunggu apa lagi..he3..peluang dah ada...

Unknown said...

apply tpm confirm daptnyerla...tunggu apa lagi..he3..peluang dah ada...

~izHa ChiCkY NunU~ said...

hihihi
dpt adk2 br dh ek?
nnt jumpe kiteorg jgn lh wat2 x knl lak k......