Saturday, November 15, 2008

come and join us!!!

salam kepada semua blogger2. Saya dan beberapa org rakan ada berniat untuk mencari rakan2 yg ingin mengambil kursus CPR dan juga survival course. Buat masa sekarang, kami masih dalam perancangan untuk mengumpul seberapa ramai peserta yg berminat untuk menyertai saya dan rakan2 untuk turut sama dalam kursus tersebut. kepada sesiapa yg berminat dan inginkan maklumat lanjut bolehlah menghubungi saya di talian 012-6271184 atau email saya wegreentheearth@yahoo.com.

5 comments:

Kelab Kepimpinan dan Kejurulatihan Rekreasi Luar said...

bunyinya menarik. patut disertakan tarikh dan yuran jika ada. boleh saya war-warkan kepada kawan2 dan junior saya. saya tidak pasti sama ada berkesempatan atau tidak kerana akan ke luar negara beberapa kali dari hujung bulan ini hingga awal tahun depan.

P.e.a.C.H said...

LAW BERMINAT PN BKN WAT KT JHR KN...
HEHEHE...
skunk dh xbersawang dh...
ade yg windu ke???

Lennyek said...

kite berminat...put my name on ur list..

wegreentheearth said...

sdr Amin,
sebenarnya saya sedang mengumpul maklumat seperti siapa jurulatih, syllabus yg akan digunakan, tempat, bayaran dan sebagainya. saya akan sertakan secepat yg mungkin.

Bella,
asalkan berminat tak kira jauh mana pun mesti boleh punya.

lenny,
ok. ur name are on the list.

aQu daN SesuAtu said...

namaku jugak...