Tuesday, June 23, 2009

for a living planet

minggu lepas, waktu saya dan beberapa rakan makan di kedai k.sue(kat bwh ofis ni) datangla beberapa volunteer WWF. bukan World Wrestling Federation tapi World Wildlife Fund. diorg nie tengah buat kempen derma untuk tampung aktiviti2 yg dijalankan oleh WWF di Malaysia. alhamdulillah aku terbuka hati untuk mengisi borang tersebut. agak menarik jugak bila dapat peluang. 1st step for a living planet. hehee...

tujuan saya bukan nak menunjuk2 yg saya dah menderma ke ape. tapi nak bgtau yg semua pun boleh ambil langkah seperti saya. kalau berminat bolehla menghubungi saya. takkanlah satu masa nanti anak2 generasi akan datang tengok harimau sebagai lambang Maybank je sebab yg hidup dah takde. ni sebagai satu langkah awal. saya sudah mendaftar. anda semua bagaimana???

2 comments:

hisyamchemat said...

ada komisen ka...

wegreentheearth said...

takdak bos...
100% volunteer...